HTML

Anna, Kati, érdekel?

Mert kell egy vödör, ahova kirókázhatom a papírra érdemeset. A többi meg mehet a retyóba.

Friss topikok

  • NilsMF: @PolarbeaR: Ne aggódj, ez a 'Hegyes Set your goals inkább afféle jófajta délutáni bemelegítős buli... (2012.07.26. 09:34) "Lowest of the low" fest
  • NilsMF: Remek társaságban voltam, és olyan jól éreztem magam, hogy haza se akartam menni! Végül nem is sik... (2012.07.12. 10:26) Hősnő
  • guardian_angel: Ja, ez lemaradt :) www.youtube.com/watch?v=BrrOlbiqgec&list=FLcnHXHtZrtoVRt4HfYl-lJA&inde... (2012.07.08. 14:26) ...és most következzenek a sporthírek.

Linkblog

2012.07.11. 09:41 NilsMF

Hősnő

A jelenem tiszta időutazás, ezúttal a szó legjobb értelmében. Mintha legalább 4 évet fiatalodtam volna: ide megyek, oda megyek, sörözgetek, beszélgetek, jó emberekkel körülvéve, ami biztosítja számomra a feltöltődést, no nem fizikai, hanem lelki értelemben :) Fizikailag sincs okom panaszra, jól érzem magam. Szóval minden f@sza :)

Jóleső izgalommal kezdődnek a napjaim, ennek bizonyára az az oka, hogy hihetetlen mennyiségű koncert leselkedik a láthatáron, és ezek a kilátások egy zenebuzi számára az öröm legmagasabb fokait jelentik :D (no és persze a hétfő estémhez hasonló történések is konstans vigyorra késztetnek, még akarok ilyeneket!!! ;) ) No de szépen sorban:

Ma este Suicidal Tendencies a Pardonban, végre le tudom csekkolni őket élőben, állítólag gyilkos produkcióra számíthat minden érdeklődő. Nohát, szétvet a kíváncsiság :)

Aztán jövő 7en Hegyalja, csináltam magamnak egyfajta személyes programfüzetet, amibe szépen felvezettem, mik azok a koncertek, ahol ott szeretnék lenni: 22 buli szerepel benne 4 napra, ez 5,5 koncert/nap - úúúúú de jó lesz!!! Azért igyekszem majd szocializálódni is némiképp, de aki már fesztiválozott velem, az tudja jól, hogy én mindig tartok valahova :D

Na, EZ a Rakenroll :)

Ja, és ha már álomban heroinista voltam ;) , akkor álljon itt egy testhezálló dal pillanatnyi hangulatomról, aminek ezúttal a szövegét tessék figyelembe venni!

Azt kell mondjam, az Élet alapvetően szép :)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://annakakiterdekel.blog.hu/api/trackback/id/tr74644017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guardian_angel 2012.07.11. 18:29:42

WOW! :D Mi történt Veled hétfő este?! Utalsz rá, de nem tudunk róla semmit! Kiéhezted az olvasóidat!!! ;)

NilsMF 2012.07.12. 10:26:14

Remek társaságban voltam, és olyan jól éreztem magam, hogy haza se akartam menni! Végül nem is sikerült ;)
A többi meg titok! :P
süti beállítások módosítása