HTML

Anna, Kati, érdekel?

Mert kell egy vödör, ahova kirókázhatom a papírra érdemeset. A többi meg mehet a retyóba.

Friss topikok

  • NilsMF: @PolarbeaR: Ne aggódj, ez a 'Hegyes Set your goals inkább afféle jófajta délutáni bemelegítős buli... (2012.07.26. 09:34) "Lowest of the low" fest
  • NilsMF: Remek társaságban voltam, és olyan jól éreztem magam, hogy haza se akartam menni! Végül nem is sik... (2012.07.12. 10:26) Hősnő
  • guardian_angel: Ja, ez lemaradt :) www.youtube.com/watch?v=BrrOlbiqgec&list=FLcnHXHtZrtoVRt4HfYl-lJA&inde... (2012.07.08. 14:26) ...és most következzenek a sporthírek.

Linkblog

2012.07.23. 16:43 NilsMF

"Lowest of the low" fest

Azt hiszem, ez a 13. Hegyalja fesztivál jó eséllyel pályázik az "Életem legjobb fesztiválja" címre. Ilyen nehéz helyzetben talán még sosem voltam, amikor a képzeletbeli érmeket próbáltam kiosztani. 4 olyan produkciót láttam, ami gyakorlatilag aranyérmes lenne bármilyen más közegben, tehát leheletnyi a különbség közöttük, vagy tán nincs is.

Mielőtt belecsapnék az éremosztásba, dióhéjban összefoglalom, mi is történt Tokajban.

A szállásunk a város szélén volt, ami szerintem tök jó dolog, mivel a folyamatos nyüzsiből kimaradtunk, lehetett (volna) jól és sokat aludni. A sátorhoz mérten igazi luxus volt az ágy, paplan, angol WC, forró zuhany megléte, de sokkal többet így sem aludtam, mint általában, bár az az alvás sokkal minőségibb, mint kempingben, sátorban lett volna. Össze is spanoltam szintén helybéli arcokkal, amíg mormota lakótársaim, Dávid és Ádám szundítottak egyet megérkezésünket követően :)

Nagyjából annyit kellett a bejáratig gyalogolni, mintha Kenesén a nyaralóból mennénk a City-be, nekem nem táv, kb. pont egy/két sör elfogy alatta, hazafele meg csak egy :D arra, hogy a sétálóutcán is lehet menni, csak csütörtökön jöttünk rá, de érdemes volt, mivel enélkül sosem tudom meg, hogy létezik és működik az "Igyad magad buzira" italozó rigmus :D Igazi cock magnet lettem egyik este, kicsit már zavaró volt az ügy :D

A szombat estémet egy igazán kedves Hölgy aranyozta be ;), de az előtte lévő partik is meglehetősen jól adták, itt most nem a fellépőkre gondolok, hanem a disco-jellegű történésekre, pl. a Jäger bár, vagy a Malátabár koncertek után. Előbbinél többet voltunk, vasárnap hajnalban még az Enter Shikari dobosával és énekesével is mulattunk egy kicsit (bár szerintem az énekest kurvára idegesítettük, de hát ilyen ez a popszakma :P)

Na és akkor a koncertek: az első este voltam a legrészegebb (mindig így szokott ez lenni), és szerencsére ekkor volt a legkevesebb vonzó koncert. Csak azért mondom ezt, mert elég durva leosztás volt az idei Hegy, jópár koncerten oda kellett figyelni, észnél kellett lenni rendesen. Szóval, szerdán a fő események: a Set your goals, ahol sikerült egy akkorát borulnom circle pit közben, hogy a táskám tarkón vágott :D, az Arch enemy, amit profi műsort adott, de nem nyűgözött le túlzottan, a Vulgar display of Cover, ami f@sza volt, mint mindig, ezúttal Jozzy-val a bőgőknél, gyakorlatilag estem-keltem az egész koncert alatt, illetve az Engine Earz Experiment-et is megnéztük, afféle jófajta electro volt.

Csütörtök már húzósabb volt, beindult az igazi mozgás: Cherry Bomb-ra lazulás. aztán PiCsa koncerten rúgtam a port a tarajosokkal, utána jött az Ektomorf, ahol még rám szóltak, hogy lejjebb a lábakkal... Everlast bácsiba is belenéztem, de uncsi volt... Aztán jött, látott, és tarolt a Hatebreed... Jééézusom, mekkora volt! Az egész közönség egyetlen hatalmas, fortyogó pokolbéli katlan volt, MINDENHOL csak kezek és lábak repültek. Lett is egy dupla könyökizületem, szerencsére már leapadt :) Szóval HATALMAS volt, annyira a hatása alá kerültem, hogy leültem utána dumálni kicsit, elfeledkezvén arról, hogy a Pendulum DJ-set már megy. Ez után oda rohantam, és a Witchcraft-re sikerült is odaérni, jó set volt, még MC Verse sem idegesített ezúttal :) Vicces volt, faterom sárga oldschool melegítőfelsőjében, ásványvízzel a kezemben, kidülledt szemekkel, vicsorogva X-eltem, mindenki azt hihette, hogy valami durva dolgot szippanthattam :)
Nem sokkal a szett vége után megléptünk haza, másnap ugyanis hasonlóan húzós műsorösszetétel ígérkezett.

a pénteki nap kettős csemegét tartogatott. Kezdtünk egy lazítós Supernemmel, ezt követően Alvin és a Mókusok lett volna a terv, ehelyett Bee-vel és a Balogdanival dumáltam és randalíroztam kicsit, hehe. Depresszióra sikerült visszaérni a nagyszínpadhoz, Szabika hangosítása kb. lemezminőségű hangzást hozott, nagyon rendben volt a cuccos. Ez után jött az első csemege: Skindred a Pepsi színpadon! Kb. fél számot bírtam ki hátul ácsorogva, Ági (akit ez után már csak villanásokra láttam az egész fesztiválon, bár kb. ezt megelőzően is) nagyjából bezavart a pitbe :D Ahol a Skindred zenéjéhez mérten egészen durva és elszánt mosh zajlott, de nálam elfért a dolog :D Jó setet nyomtak, vigyorogva ment a hadonászás mindenkinél :)

És aztán jött az általam egyik leginkább várt produkció: a BIOHAZARD, amit érdekes módon a Borsodi Nagyszínpadra tettek, kicsit féltem is, hogy túl nagy falat lesz ez nekik. Szerencsére nem így lett (a Sonata Arctica viszont jól besz-pta, nem mintha annyira sajnálnám őket :P), szóval hatalmas nagy bulit csaptak, főleg régi klasszikus nótákból, meg pár zsír új zúzdából csemegézve. Hát én újra 17 éves voltam erre az egy óra hosszára, és gyakorlatilag többet voltam a levegőben, mint talpon :D

Dave még megnézte az Evil Nine-t, asszem nem tetszett neki, de ezután részemről csak a zabálás és a sörözés maradt (a töltött zokni a VILÁG LEGJOBB FESZTIVÁLKAJÁJA!), meg a mulatság a Jäger Bárban Zelenka Nóriékkal, remek volt :D

A búcsúest gyakorlatilag végig a Pepsi színpadnál zajlott (volna), először megnéztük a Helia-t, aztán én a Leandert, ezután az Axe lányoknál beneveztem egy zuhanyra :D, utána Insane, aztán Suicide Silence - ahonnan kénytelen voltam eljönni egy véletlen félrement telefonhívás miatt :) Nem bántam meg, Kiscsillagon jól megleptem a Hölgyemet, nem rám számított :) Mint utólag kiderült, mérges volt rám, de remélem, most már nem az. Elvileg letisztáztuk a dolgot, és hát részemről nagyon jót partiztam vele úgy hajnali 4-ig :D

Egy koncert volt még, amit szintén nagyon vártam: ENTER SHIKARI! Több helyről hallottam, hogy nem jók élőben, Gabikának erről a koncertről is ez volt a véleménye, hát nekem nem. Akkora bulit csináltak, hogy ihajj! A setből én egyedül talán a Warm smiles...-t hagytam volna ki, a többi az kellően mozgós volt, hatalmas mulatság lett belőle! A záró Zzzonked végén rendesen le is gyalulták a színpadot, nagyjából egyértelműsítve ezzel, hogy nem lesz ráadás :P

Ezután Paddy and the rats következett Hölgyemmel karöltve :D És végül, egy kajálást követően a Jäger bárban táncoltunk hatalmasat! Igazi búcsúeste hangulat volt ez, Hölgy sátorhozkísérést követően még Brátival odacsaptunk a hajnalnak. Zsenialitás!

Szóval az érmek, a citromdíj és a különdíj:

A citromdíjat az a kiscsaj kapja, aki, miután meghívtam egy rakás piára, elszaladt a sörömmel, majd később ahelyett, hogy elfogadta volna a segítségemet a földön fetrengve felsegítés ürügyén, inkább behúzott egyet, majd újra elszaladt. Remélem, találkoztál később egy amolyan legkevésbé úriember, erőszakos f@sszal, aki jól helyretett, te kis szerencsétlen :D

A különdíjat az általam csak "Igyad magad buzira!" csoportnak hívott, számomra vadidegen 12-13 fazon kapja, akik a Fő tér templomának lépcsőjén nyomták ezt a fura flash mob-ot :D
IGYAD MAGAD BUZIRA! IGYAD MAGAD BUZIRA! :D

A bronzérem ezúttal megosztott: a Skindred és az Enter Shikari kapja, hatalmas volt mindkettő :D

Az ezüstérem a Biohazard zenekart illeti, 10/10 volt, amit csináltak, sosem lehetek elég hálás érte, hogy 14 évet fiatalítottak rajtam :D

Az aranyérem pedig (gondolom, már kitaláltátok) a Hatebreed zenekarnak jár: egyszerűen szavakkal leírhatatlan, ami ott zajlott, gyakorlatilag folyamatos adrenalinsokk volt rajtam :D

No, lehet, h kicsit hosszúra nyúlt, de igyekeztem leírni, amíg még emlékszem :D

Puszi, pacsi!

Maci

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://annakakiterdekel.blog.hu/api/trackback/id/tr374673228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PolarbeaR · http://4kerekveto.blog.hu 2012.07.24. 18:13:56

Na, gondoltam, keresek egy jó kis Hegyaljás szubjektív összefoglalót, hogy inspiráljon a saját blogomhoz, és úgy tűnik, megtaláltam! :)

Sajnos én az általam legjobban várt Set Your Goals-t kihagytam, nagy buli volt? esetleg a Dürereshez képest viszonyítva? :)

NilsMF 2012.07.26. 09:34:54

@PolarbeaR: Ne aggódj, ez a 'Hegyes Set your goals inkább afféle jófajta délutáni bemelegítős buli volt, a pontjó fajtából, a Düreres bulijuk szerintem nagyobb lehetett (ott viszont én nem voltam sajnos)
süti beállítások módosítása