HTML

Anna, Kati, érdekel?

Mert kell egy vödör, ahova kirókázhatom a papírra érdemeset. A többi meg mehet a retyóba.

Friss topikok

  • NilsMF: @PolarbeaR: Ne aggódj, ez a 'Hegyes Set your goals inkább afféle jófajta délutáni bemelegítős buli... (2012.07.26. 09:34) "Lowest of the low" fest
  • NilsMF: Remek társaságban voltam, és olyan jól éreztem magam, hogy haza se akartam menni! Végül nem is sik... (2012.07.12. 10:26) Hősnő
  • guardian_angel: Ja, ez lemaradt :) www.youtube.com/watch?v=BrrOlbiqgec&list=FLcnHXHtZrtoVRt4HfYl-lJA&inde... (2012.07.08. 14:26) ...és most következzenek a sporthírek.

Linkblog

2012.08.13. 11:55 NilsMF

Just a(n almost) perfect weekend

Noha a tökéletes, mint olyan, tudvalevőleg nem létezik, de az elmúlt hétvégém igencsak közel állt hozzá :) Tündéri I.H.T-ammal kivonultunk a Pusztába (gy.k. ez a régi mátyásföldi katonai reptér önkényes elnevezése részemről) és kirándultunk meg lazultunk egy hatalmasat :) Aztán remek hangulatú, kis létszámú házibuli kerekedett nálam, ilyeneket akár minden hétvégén lehetne :D

Szombaton afterparty, filmezés az ágyban (Fluortomi sikítófrászt kapna a gyönyörtől, ha tudná, hogy ezt máshogy is lehet, mint ahogy ő gondolta :P ) , aztán lebonyolítottam egy üzletet a Keletinél Bizalmatlan Evelinnel, aztán a Keletitől végül nem haza indultam, hanem vendégségbe, elfogadva egy feltételes meghívást ;) így alakult, hogy Budán ért a reggel, remek hangulatban, kávézással, túrósbatyu-zabálással, és igazi minőségi beszélgetéssel, ami amúgy az egész hétvégére jellemző volt. 

Aztán meglátogattam Anyukámat, némi lelki támasz nyújtása ürügyén (amennyiben szükség van rá), örömmel konstatáltam, hogy egész szépen dolgozza fel a feldolgozandót, és abból a jó szokásából sem veszített, hogy úgy teletöm kajával, mint a karácsonyi pulykát - hazafelé már gurultam konkrétan, a kapott kaját pedig nem tudtam elvinni a hátizsákomban, muszáj volt szatyroznom, amit - a helyzetre való tekintettel - ezúttal toleráltam, noha gyűlölök szatyrot cipelni :) Hiába, ha szüleim nem lennének ilyen önzetlenül kedvesek, szerintem legalább 5 kilóval girhesebb lennék, ha nem haltam volna mindjárt éhen helyette! :D

Hazafelé utamon megvilágosodtam továbbá: rájöttem, hogyan lehet életet lehelni látszólag tökéletesen halott asztali számítógépembe. Ez a művelet is sikerült (azért most is lekopogtam :D) , és azért némi befektetést igényel majd az ügy, hogy újra régi fényében tündököljön a masina, de multimédiás PC-nek jelenleg is tökéletesen alkalmas a vas. Halleluja! :D

Összességében azt mondhatom, hogy remek csapásvonalon haladnak a dolgaim, hihetetlen mennyiségű energiával töltenek fel az ilyen hétvégék! Kis túlzással konstans vigyor van a képemen, totál kiegyensúlyozott vagyok, pozitív és aktív, és ez nagyon jó. És azt is tudom, hogy kinek köszönhetem mindezt ;) Persze hozzátéve, hogy ha én nem akarnám, akkor hiábavaló lenne bármi erőfeszítés, úgyhogy a hála és köszönet mindkettőnknek szól :D

Őszintén remélem, hogy a jövő hasonló jókat hoz majd, és van egy olyan érzésem, hogy ez tényleg így is lesz.

"Let it roll, baby, roll, all night long!" :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://annakakiterdekel.blog.hu/api/trackback/id/tr844709713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása