HTML

Anna, Kati, érdekel?

Mert kell egy vödör, ahova kirókázhatom a papírra érdemeset. A többi meg mehet a retyóba.

Friss topikok

  • NilsMF: @PolarbeaR: Ne aggódj, ez a 'Hegyes Set your goals inkább afféle jófajta délutáni bemelegítős buli... (2012.07.26. 09:34) "Lowest of the low" fest
  • NilsMF: Remek társaságban voltam, és olyan jól éreztem magam, hogy haza se akartam menni! Végül nem is sik... (2012.07.12. 10:26) Hősnő
  • guardian_angel: Ja, ez lemaradt :) www.youtube.com/watch?v=BrrOlbiqgec&list=FLcnHXHtZrtoVRt4HfYl-lJA&inde... (2012.07.08. 14:26) ...és most következzenek a sporthírek.

Linkblog

2012.07.17. 14:20 NilsMF

Good things come in small packages

Újabb remek hétvége volt ez a mostani. Gyakorlatilag a felét végigaludtam, a másik felét pedig Balatonon, szűk családi körben töltöttem, még az sem zavart különösebben, hogy zsírozásban a konstans vesztes csapatban voltam a játék 3/4-ében :D

Na és előtte a csütörtök este, huhú :D :D Erről nagyon röviden csak annyit, hogy ilyen rövid idő alatt még soha senki nem rakta helyre a sérült egomat, amíg élek, hálás leszek érte! :D Azt az egy dolgot sajnáltam, hogy az az este nem 20 óra hosszán keresztül tartott. Bírtam volna még maradni :)

Na, és ami most jön (azaz holnaptól egész vasárnapig): arconpörgés 4 teljes napig - avagy HEGYALJA fesztivál! Teljesen be vagyok már zsongva, temetném a munkát, de vigasztal a tudat, hogy holnap ilyenkor már javában Tokaj utcáin nyargalunk, aztán szállást elfoglal, környékén körülnéz, aztán uccuneki-fesztiválterületre be, és aztán BUMM egysör, meg BUMM mégegy... A többi meg úgyis jön magától :)

Kis túlzással annyira izgatott vagyok, mint egyszeri teenager az első randin :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://annakakiterdekel.blog.hu/api/trackback/id/tr994662218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása