HTML

Anna, Kati, érdekel?

Mert kell egy vödör, ahova kirókázhatom a papírra érdemeset. A többi meg mehet a retyóba.

Friss topikok

  • NilsMF: @PolarbeaR: Ne aggódj, ez a 'Hegyes Set your goals inkább afféle jófajta délutáni bemelegítős buli... (2012.07.26. 09:34) "Lowest of the low" fest
  • NilsMF: Remek társaságban voltam, és olyan jól éreztem magam, hogy haza se akartam menni! Végül nem is sik... (2012.07.12. 10:26) Hősnő
  • guardian_angel: Ja, ez lemaradt :) www.youtube.com/watch?v=BrrOlbiqgec&list=FLcnHXHtZrtoVRt4HfYl-lJA&inde... (2012.07.08. 14:26) ...és most következzenek a sporthírek.

Linkblog

2012.04.05. 14:02 NilsMF

When I'm falling down, would you pick me up again?

Sok dolog történik most egyszerre, ami jó.

Sok a meló a készülő Season EP kapcsán (énektémák helyrepofozása, énekdemozás, rengeteg próba a Düreres bulira), csak az apró kudarcélményeket kéne valahogy kevésbé vehemensen megélnem. Mind1, asszem ez a része helyére kerül hamarosan.

Emellett próbálunk az ex nL tagsággal is, ami szintén faja, végre befejezzük felvételileg azt a 4 dalt, amit már egy ideje szeretnénk rögzíteni/véglegesíteni, aztán valószínű megy le az anyag Nyíregyre keverődni. Vagy nem. Meglássuk.

Úgy néz ki, bőgős-posztra is lesz friss vér az ex nL csapatba, ami szintén jó hír, bár még egy beszélgetés a delinkvenssel kell, hogy ezt véglegesítsük.

Kettő, avagy három buli erejéig Cojones-énekes is leszek, erre is kell tanulni a számokat, meg próbálni, ami szintén jó, mert szeretek zenélni, meg koncertezni, meg ilyenek.

Ámde! Mindezek következtében gyakorlatilag már aludni is alig érek haza... :) Ami nem feltétlenül baj, csak a lakás néha (néha?) úgy néz ki, mint ahol felrobbant valami, és esélyem nincs úrrá lenni a káoszon, valamint a ruhák sem mossák ki magukat... Ez a része szopó :) De megoldom, ahogy mindig.

Ha már az "úgyis megoldod, Balázs" résznél tartunk, jó dolog ez a tavasz, nagyon jó, csiripelnek a madarak, csupaszodnak a Hölgyek, csak hát a legtöbbjük büszkén kihúzva feszít valami csóka oldalán, és az effajta jelenség mindig orrom alá dörgöli a tényt, hogy kapcsolatilag mennyire vakvágányra tettem magamat az utóbbi pár évben.

Fatalisták erre persze azt mondják, hogy semmi sem történik véletlenül; az én-brandet ügyesen és fáradhatatlanul építők újfent hangoztatják, hogy a saját boldogságomat ne másoktól várjam, hanem tegyek érte saját magam, és csakis saját magamtól várjam a változást - és valójában jól elvagyok én magamban is, de néha rohadt erősen rám tör, hogy bazmeg de egyedül vagyok... Nem magányos létre lettem én teremtve, és ezt a hiányérzetet nem igazán foltozza be semmi, főleg nem olyankor, amikor egyes-egymagam fekszem a kétszemélyes ágyban, és nézem a plafont, vagy a fél-élő növényeimet a polcon. Ilyenkor majdnem jogosan érzem azt, hogy engem nem szeret senki se (tisztelet a kivételnek, aki a család).

Néha annyira jól esne egy szimpla "Hogy vagy?" kérdés, de rohadtul ritka sajnos. Erre a tényre akkor lettem figyelmes, amikor is őszinte örömmel töltött el egy majdnem szóról-szóra azonosan elhangzó kérdés a vállalati orvos/rosseb-néni szájából az éves munkahelyi alkalmassági vizsgálaton...

Persze az is lehet, hogy csak azért nem meri megkérdezni senki, mert félnek, hogy válaszolok rá... :D

Szóval, megoldanám én nagyon szívesen ezt az egészet, de (egyelőre) túlnő rajtam a probléma.

Mind1... Ha az a sorsom, ha az a rám szabott életút, hogy magányosan éljem le az életem, egyedül, akár a kisujjam - hát legyen. Állok elébe.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://annakakiterdekel.blog.hu/api/trackback/id/tr564365520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása